تاریخچه پیدایش کلاه گیس
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 تاریخچه پیدایش کلاه گیس

 

هر چند که از ديد افراد معمولی جامعه، کلاه گيس برای مردان شايسته نبوده و اغلب اين افراد مورد تمسخر ديگران قرار می گيرند و همين مطلب موجب ايجاد يک ترس و اضطراب دائمی و سرافکندگی فرد می گردد. در مقابل خانم ها بسيار راحت تر از کلاه گيس استفاده کرده و فرهنگ جامعه هم کلاه گيس را برای خانم ها می پسندد و عيبی برای آن نمی بيند.

 زنان مصری طبقه بالای جامعه همیشه كلاه‌گیس‌هایشان را كه با رشته تارهای طلا، قیطان و نیز مهره‌هایی كه از عاج فیل تهیه می‌شد، تزئین می‌كردند. نكته جالب این بود كه كم‌كم طرح و مدل كلاه‌گیس‌های زنانه رشد و تكامل پیدا كرد و پیشه‌ای پرطرفدار و تازه در آن زمان پا به عرصه گذاشت. زیبایی این كلاه‌گیس‌ها اندك‌اندك اقوام دیگر را نیز مجذوب خود كرد.

 

 واردات کلاه گیس

 

 شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: واردات کلاه گیس , کلاه گیس , واردات کلاه گیس از چین , خرید کلاه گیس با الیاف طبیعی , کلاه گیس زنانه و مردانه , کلاه گیس وارداتی , تاریخچه استفاده از کلاه گیس , پیشینه استفاده از کلاه گیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: